Το σύγχρονο αυτό ψηφιακό όργανο, εξέλιξη του πρώτου Ηλεκτρονικού Οργάνου (Hammond) που ο L.Hammond επινόησε και κατασκεύασε το 1933 με ήχο παραγόμενο και ελεγχόμενο απ’ τον ηλεκτρισμό, μιμείται όχι μόνο τον ήχο των αυλών του εκκλησιαστικού οργάνου αλλά και, με μεγάλη πιστότητα τους ήχους των γνωστότερων πνευστών, πληκτροφόρων, εγχόρδων και κρουστών οργάνων.

Είναι η πιο εύχρηστη εξέλιξη του Οργάνου, εξαιτίας των μικρών του διαστάσεων – μήκος μόλις 1 μέτρου – του μικρού του βάρους και της δυνατότητας να «σπάει» σε κομμάτια που του επιτρέπουν να μεταφέρεται, αλλά και της προσιτής του τιμής. Έτσι μπορεί εύκολα να βρει το χώρο του σ’ ένα σπίτι και με τη χρήση ακουστικών να παίξει κάποιος ακόμη και σε ώρες «κοινής ησυχίας».

Με 2 πληκτρολόγια και ποδόπληκτρα, προσφέρεται για μελέτη έργων από το ρεπερτόριο του Εκκλησιαστικού Οργάνου, με προσαρμοσμένη τεχνική (όπου απαιτείται), ορχηστρικών έργων σε πολλές εκδόσεις και διασκευές για Ηλεκτρονικό Όργανο, αλλά και συγχρόνου ρεπερτορίου ελληνικής ή ξένης μουσικής που έχουν μεταγραφεί για το όργανο αυτό.

Αντίστοιχες και οι κατηγορίες σπουδαστών που καταγίνονται με αυτό:

Συνειδητοί σπουδαστές, φίλοι της Μπαρόκ μουσικής και του Εκκλησιαστικού Οργάνου, ανάμεσά τους και Πιανίστες, που το θεωρούν ως εφαλτήριο για τη μετέπειτα ενασχόλησή τους με το Εκκλησιαστικό Όργανο και τη σταδιοδρόμησή τους ως Οργανίστες.

Αρκετοί μικρότεροι σπουδαστές, που έχοντας την έφεση και το ενδιαφέρον για τη μουσική, δεν καλύπτονται απ’ τις δυνατότητες του φορητού μονόσκαλου Αρμονίου με το οποίο ξεκίνησαν.

Ερασιτέχνες αλλά και επαγγελματίες της μοντέρνας μουσικής, που ψάχνουν για μεγαλύτερες ηχητικές και τεχνικές δυνατότητες, μεγαλύτερη πιστότητα ήχου από αυτήν που δίνουν τα μικρότερα όργανα της κατηγορίας των ηλεκτρονικών πληκτροφόρων (αρμόνια).

Περισσότερες και στο ελληνικό site του Trinity College: www.trinitymusicgreece.com